петък, 11 февруари 2011 г.

Крайно Време е!!

Крайно време е да си отворим очите, и да не бъдем глупави по-простата причина че някой иска да си напълни бездънната касичка с още някой друг милиард. Не знам, обезпокоение ли е това или притеснение, за нещата които явно е  на път да се случат в тaка наречения New World Order LKJ сам го в казва в рамките на 45 секунди 
/бел.0:34 сек. до 1:20 мин./. Не може някой да ти налага правила, които не харесваш. Какво правим в такъв случай, примиряваме се, нареждаме се в редицата и с леко притворени очи, мрънкайки наум си, продължаваме да правим това което ни казват. Не е ли по-добре да се обмислят първо нещата и така да се свършат. Поговорката гласи: Три пъти мери, един път режи. Не случайно са създадени такъв тип фрази, защото има много голяма истина във тях. Кога ще се промени всичко, кога ще се промени манталитета, накъде сме се запътили!?!? Да те е страх да оставиш детето си да пресече само три пресечки, да го мислиш постоянно, толкова ли злоба е насъбрана, толкова ли завист!
Против съм биометричните данни в личните карти, световният стандарт бил такъв, е  и? Против съм да слагам в себе си и на семейството ми каквито и да били химикали от медицинска гледна точка! Защо трябва да ме принуждават да го правя, след като заблудата е огромна, защо ги е страх да изкарат черно на бяло и добро и лошо!! Не е ли по добре, да има прозрачност (Защо трябва той да се крие под псевдоним, за да каже това!? превод на Български - Интервю - Ваксини!) на нещата във всяко едно отношение, не би ли било това добре за всяка ЕДНА НАЦИЯ.
Защо трябва да се лъже най-нагло в лицата на хората, и те да си мислят:
" - Еееей, браво това наистина ми помогна, и на мен и на детето ми, Браво на доктора!"
" - Еееей, ама тия наистина управляват както трябва, браво на тях!!!"
Страхотно нали! Всичко е толкова хубаво и великолепно, че СВЕТИМ всички от щастие, и пълнеем от радост покрай прекрасният ни живот, в прекрасният свят в който живеем! А би ми се искало да не е така....

Няма коментари:

Публикуване на коментар